דרעי על ליברמן: "אין לאיש הזה מחילה לעולם"

    אסתי פלד 2 Comment on דרעי על ליברמן: "אין לאיש הזה מחילה לעולם"

    יו"ר ש"ס אריה דרעי ב"מהדורה המרכזית": "הצעד שעשתה סילמן הוא אל חזור, אני יודע את זה. היא מרגישה טוב עם החזרה שלה הביתה. חושב שבנט יצא מהמשחק, הוא לא בר שיח ולא בתמונה בכלל. תקווה חדשה ואורבך ואחרים יבינו שאין להם שום אופק וחזון פוליטי"

    צילום: פלאש 90
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס, אריה דרעי שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס תחילה לתפיסת המחבל שרצח את בני הזוג כדורי הי"ד: "אני מכיר את המשפחה, הבן אברך בן עליה יקר שביקרים. הם עברו משבר נוראי ובמקום להתאבל על הוריהם חשדו בהם במשך שנים. איך אפשר לתקן את העוול שנעשה להם? איך מחבל כזה רוצח וממשיך להסתובב חופשי ולרצוח שוב ושוב? מישהו צריך לבדוק את זה ביסודיות ולהפיק לקחים".

    לדבר דרעי "אנחנו בתקופת הרמדאן שהיא תמיד רגישה ויש גם את חג הפסח. בעיר העתיקה המצב מאוד רגיש. אנחנו רואים את הפיגועים, זה לא גל בודדים. כל יום כוחות הביטחון עוצרים מחבלים שיצאו לבצע פיגוע. זו מתקפת טרור. החמאס מנסה לעשות הכל כדי להתסיס את השטח ביו"ש".

    "אי אפשר לשבת ולחכות ולהתגונן, צריך גם לתקוף וזה אומר להכנס לתוך המקומות הבעייתיים, לסגור אותם ולנקות בית-בית למען ילמדו וייראו. צריך להתחיל בג'נין. עד לרגע זה לא קיבלו החלטה לעשות סגר על יו"ש, לא יכול שמסתובבים פה כל כך הרבה פלסטינאים בתקופה כל כך רגישה", אומר יו"ר ש"ס.

    דרעי התייחס למשבר הקואליציוני: "גם במושב החורף ראינו שהממשלה לא הצליחה להעביר כמעט שום דבר. עכשיו יש להם 60, לתפקד הם לא יכולים אבל לשרוד ולשרוף את הזמן עד התקציב אולי אפשרי על הנייר אבל לא מעשי. אני מאמין שחברים בקואליציה יתעשתו ויבינו שהמומנטום נעצר. אני מאמין שאחרי פסח שיחזרו לכנסת או שיגיעו להסכמה על מועד הבחירות או שנצליח להקים ממשלה חלופית בכנסת הזו".

    הוא נשאל האם סילמן תצביע באופן עקבי נגד חוקי הקואליציה: "הצעד שעשתה סילמן הוא אל חזור, אני יודע את זה. היא מרגישה טוב עם החזרה שלה הביתה. היא לא תחזור על הטעות".

    "הם (גורמי הימין בממשלה) היו משוכנעים שהחרדים יכנסו לממשלה או שחלק מהליכוד יתפצל, שהגוש שלנו יתפרק. כל זה לא קרה ולהפך אנחנו רק מתחזקים ועולים בסקרים. הם מבינים שהייתה כאן טעות בהנחות היסוד".

    עוד אמר דרעי: "אני חושב שבנט יצא מהמשחק. הוא לא בר שיח ולא בתמונה בכלל. תקווה חדשה, אורבך ואחרים יבינו שאין להם שום אופק וחזון פוליטי. מה שהם עושים היום יגרור את המדינה לבחירות".

    דרעי התייחס לכך שאינו מכהן בכנסת: "ברמה האישית טוב לי ככה. יש לנו תנועה יוצאת מן הכלל. המדינה היהודית נמצאת היום בסכנה. יש לי אחריות לדאוג לתנועה ולמדינה".

    "עלינו לעשות כל דבר להפיל את הממשלה הזו ולהקים חדשה. אפשר להגיד את כל המילים הקשות על יועז הנדל כי הוא עושה את זה 'להכעיס'. מה אכפת לו מ-600 אלף מנויי הקומה הכשרה? שחצנות לשם שחצנות. אבל זו טעות לתקוף אותו לבד. הוא באותה סיעה עם סער ועם אלקין שלקח לציבור החרדי את הפרויקט בקרית גת והנחית עלינו את המכה הכי קשה. סער אדם שהסתובב בחצרות הרבנים וההי מקורב לציבור החרדי ולא נדבק בו שום אשמה בקיומה של הממשלה הזו".

    ביחס לליברמן אמר דרעי: "אין לאדם הזה מחילה לעולם על מה שעשה ומה שהוא עושה לציבור החרדי כל יום ויום. הרפורמה בתחבורה הציבורית מעניינת אותו? שכנעו אותו שזה מה שייקר את הנסיעה בערים החרדיות. כמו שהוא דואג לאיכות הסביבה כביכול והכל על מנת לייקר לציבור את החד פעמי".

    דרעי הגיב לסערה סביב דבריו בכנס ש"ס על הריצה בין דגל לאגודה בירושלים: "אני אמרתי שהיעד שלנו לבחירות הבאות הוא להיות הסיעה הגדולה בירושלים ושגם אם דגל ואגודה ירוצו ביחד עדיין היעד הוא להיות הסיעה הגדולה. זה מה שאמרתי".

    ביחס לבחירות המקומיות באלעד, הצהיר יו"ר ש"ס: "תרשום לפניך, באלעד ראש העיר הבא הוא הרב יהודה בוטבול, בן העיר, תלמיד חכם איש עשייה. הפעם זה שונה לגמרי כי זה נציג שלנו שגר בעיר ומכיר אותה. יש לנו הסכם עם דגל שפעם שעברה תמכנו בפינדרוס והפעם הם יתמכו בנו. הציבור הספרדי באלעד הוא למעלה מ-60%".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל הכבוד לאריה דרעי!